Calugarul Trapist


Nu este vorba aici de porcii cu burtile atarnate si nici de alte animale infecte. Vorbim despre barbatul visurilor. De netagaduit, exista totusi si barbati care sa nu fie nici scarbosi, nici lasi. Si li se spune calugari trapisti. Hannes Stein. Iubesc (cand nu-mi vine sa-l bat cu lingura de lemn) un calugar trapist. De-o vreme il alint Macho. Renumele i se trage de aici. Rezista pe jumatatea lui de pat de ceva ani, desi m-am dat peste cap sa-l indepartez de cateva ori. Pe cand nu aveam cuibul comun s-a prefacut ca pleaca si-am ramas cu privirea in urma liftului si cu un hau cat Marele Canyon cascat in stomac. Am incercat sa gasesc un motiv plauzibil care sa mi-l aduca inapoi, sa-i mai spun vreo douazecisinoua. In graba, mi-am amintit: sa stii ca mi-am uitat periuta de dinti la tine si n-o sa-mi cumpar alta de fiecare data cand ma despart de un baiat! Na, ca ti-am zis-o! Retin doar tampeniile cap de afis pe care le scot pe gura, pe alea in roluri secundare le uit repede, c-am banda scurta. Suna la usa. Ma rostogolesc intai la oglinda si aranjez in graba o suvita rebela. Deschid. Imi intinde periuta, face stanga-mprejur si gata! Invart rapid de manivela, imi cade o idee noua-nouta in poale. Sun: auzi, dar daca tot mi-ai adus periuta, iti era greu sa pui mana si pe peria de par?! Curand se repeta faza de mai sus fara nicio schimbare de decor. Tot noi, doua usi, doua mutenii, patru ochi seci. Si cred ca am mai facut cateva repetitii, cerand, pe rand, ba o soseta fara pereche, ba un polonic. Eu ceream, el aducea. Cand am ramas in pana de idei cretine, probabil el se invartea pe calcaie a zecea oara. Si-atunci mi-am scuipat in fata orgoliul, mi-am deblocat falcile si i-am spus raspicat ce voiam, de fapt. Si-am crezut ca suntem rezolvati, pe viata. Ne spunem ce avem de spus si traim intr-un paradis familial. Noi si bula cu fundita roz. Ar fi fost monoton, iar eu sunt orice, dar monotona, nu! Schimb culori, fete, ganduri, stari, cu viteze de plang de ciuda gheparzii lumii. Iar el mananca popcorn! Pare ca-i place.

No comments:

Post a Comment