Scuzati Deranjul


Poftiti, vroiam doar sa va spun ca daca in perioada urmatoare vedeti miscari suspecte prin zona, sa stiti ca n-au intrat vandalii pe blogul meu, ci sunt doar eu, cu coiful din ziar pe cap si bidineaua-n mana, incercand sa-mi dau seama ce modificari vreau sa mai fac la designul blogului. Ei bine da, iar m-au apucat schimbarile, cred ca sunt pe primul loc in blogosfera la schimbat culori, meniuri si alte alea! Ce sa-i faci, asa se intampla vara cand afara se trezeste sa ploua cu bulbuci si-n casa arde focul convectorul electric si nici ceaiul de tei nu-si mai face efectul. De, nu e bine sa racesti vara. Adevarul e ca era in plan demult. Vara o sa treaca si floricelele verzulii din fundal nu or sa se mai potrivesc in peisaj. Ar trebui sa-i pun bietului blog o hainuta mai in ton cu cromatica si temperatura de afara noaptea. Doar ca inca n-am gasit nimic marimea lui care sa-mi placa si sa-i vina bine, asa ca suntem in cautari si testari. Si prin meniuri as vrea sa schimb ceva, sa vedem ce iese. Dar voi poftiti, intrati, nu va sfiiti, ce daca nu prea aveti unde va aseza si ce citi, ca doar nu stati mult, beti o cafea, mai rasfoiti din articolele vechi si gata, plecati la blogurile treburile voastre. Un week-end constructiv si voua!

No comments:

Post a Comment