Lucrurile de Care ma Feresc


Sunt genul de persoana foarte precauta care nu ar putea niciodata sa ia o decizie ce implica o serie de riscuri si multa incertitudine. Sunt foarte multe lucruri de care ma feresc din principiu, atat de specifice incat tu nu ti-ai putea imagina niciodata acel lucru drept amenintare iminenta. De exemplu, hemoroizii. Iti doresc sa nu stii ce sunt hemoroizii, deocamdata nici eu nu i-am testat, insa mi-e foarte teama de ei de cand am auzit ca sunt un fel de boala care apare destul de frecventi la adulti. Stiu ca poate suna ciudat, dar hemoroizii si varicele sunt printre principalele boli pe care le fac oamenii din ziua de azi, din cauza stilului de viata al acestora in primul rand. In orice caz, daca vrei sa afli mai multe despre hemoroizi, recomand site-ul de hemoroizi Proctoline. De acolo poti afla multe lucruri prin care sa previi sau tratezi aceasta boala. Un alt lucru de care mi-e foarte teama este fumatul. Chiar daca o sa-mi spuneti ca fumatul este un lucru comun si ca nu te poti apuca oricum din greseala, gandul ca sunt sanse sa devin fumator...

Intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat, mi se pare oribil. Chiar nu as vrea sa cad prada acestui viciu care consuma atatia bani si nu-ti ofera in schimb decat griji si insatisfactii. De asemenea, ma feresc intotdeauna de intuneric. Probabil este o spaima care mi-a ramas din copilarie, dar cert este ca n-as putea vreodata sa concep somnul fara o lumina care sa vegheze asupra mea. Tocmai pentru acest lucru, o sa-i fiu vesnic recunoscator lui Thomas Edison. Sau lui Nikola Tesla. In mare, cam acestea sunt cele mai specifice si mai neobisnuite lucruri de care ma tem. Stiu ca o sa spuneti ca de intuneric se tem foarte multi oameni, dar cu siguranta am ce sa va raspund: nu ca mine. Lasand la o parte faptul ca o persoana de varsta mea nu ar trebui sa aiba temeri de acest gen, pot spune ca, de intuneric ma tem chiar mai mult decat de hemoroizi si de fumat la un loc. Tocmai de aceea, va puteti imagina si singuri situatia tragi-comica in care ma aflu. Si acum, daca imi dati voie sa va intreb, temerile voastre care ar fi?

No comments:

Post a Comment