Plictiseala de Weekend


Din motive personale, ca sa le zic asa, de cateva zile, ma-ncearca o stare de plictiseala (asta cand nu-i vorba de starea de nervozitate si frustrare) de-mi vine sa-mi fac bagajul si sa ma duc unde n-am fost. Aveam un amarat de joc la care ma chinuiam de vreo 3 luni sa-l termin "Emperor - Rise of the Middle Kingdom" pentru cine-i curios, ca n-am prea stat mult de el. L-am terminat si p-ala. Cascam ochii la coreeni cand mai aveam ceva timp, dar terminat-am si cu Jumong si cu Dong Yi, urmeaza "Kingdom of the wind", dar il mai las putin. Aveam destula dezordine prin HDD, dar am rezolvat si cu asta (cine ma cunoaste si-a vazut ce am prin calculator, stie cat de organizate imi sunt chestiile in HDD). Muzica este unde trebuie, pozele la locul lor, si tot asa. Practic, crap de plictiseala, ca sa nu mai zic de faptul ca si la servici situatia nu e mai roz. Eh, azi, pentru ca n-am avut ce face, m-am apucat sa ma uit dupa ultimul episod din RObotzi, ba chiar mi-am descarcat toate episoadele ca sa le am in calculator pe viitor (sa nu mai fiu nevoit sa dau cu search dupa ele) si, mi-am adus aminte de gloata de idioti care se uita la miniserialul asta si rad ca prostii la injuraturi, "Hahaha, ie-te ba, ce injura aia! Ce injuraturi au! Genial, sa-mi baaag p***!". Asa tare ce ma enerveaza aia, de nu-i adevarat! In loc sa caste ochisoru' la umorul fin si la felul cum lovesc si ating ei problemutele societatii noastre!

No comments:

Post a Comment